Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

vrijdag 20 januari 2012

een gebreid patchwork kussen......

Lieve lezers,

Het is klaar..... van mijn proeflapjes gebreid op de breimachine heb ik dit kussen gemaakt.....het is een soort patchwork idee.... de lapjes heb ik omgehaakt met een randje vasten.. deze weer met z'n 3tjes aan elkaar gehaakt en toen is dit tevoorschijn gekomen.De kleurtjes zijn willekeurig genomen uit een mand met allemaal restjes , maar vooruit. Ik wist niet dat dit het uiteindlijke resultaat zou gaan worden...weer wat geleerd.... iedereen de hartelijke groetjes en bedankt voor al die lieve reacties die ik steeds krijg op mijn maaksels en schrijfsels.... Annemieke


7 opmerkingen:

Danielle zei

Daar heb je weer een mooi geheel van gemaakt!
groetjes Danielle

Annemieke zei

Grappig kussens geworden.... Vergis ik mij of komen de papegaaien links boven uit Dick Bruna's "Nijntje naar de dierentuin"?

Lida zei

Dat is een hartstikke leuk resultaat! Zulke mooie proeflapjes verdienden het om tot iets te worden verwerkt! Fijn weekend,
Lida

Anoniem zei

Wat mooi geworden Annemieke, echt apart!

Vr. gr. Anne Marije

Conny zei

Kan nog net op de late avond, prachtig kussen.
Wilde ik even laten weten.

Welterusten, Conny

Johanna zei

Goeie oefening, zou ik ook eens kunnen doen. Fijne avond.

Betsy zei

Wat een geweldig idee om de lapjes zo te verwerken, Annemieke! Het ziet er heel leuk uit zo.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn