Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

maandag 16 januari 2012

gebreide mini taartjes in de aanbieding.....

Op deze prachtige winterse dag heb ik gebak in de aanbieding....
Gebreide mini taartjes... met aandacht en liefde gemaakt. Dat is nét het verschil!
Met of zonder KLEURSTOFFEN.......
Genaaide muffins.... in allerlei soorten en maten....
Kom ik zojuist van het Duinhuis vandaan, staan daar allemaal mensen met fototoestellen met superlenzen.... wat is daar te zien? o, ik begrijp het al..... de pestvogels zijn weer gearriveerd uit het Hoge Noorden.... ik heb ze ook zien zitten in de hoge bomen.... schijnbaar iets bijzonders....
Fijne dag vandaag en tot een volgende keer....A n n e m i e k e
Mijn 121ste volger is Annie, hartelijk welkom hoor en veel kijk- en leesplezier.....

3 opmerkingen:

bycobi zei

ow wat zijn die leuk!! Kun je geen beschrijving plaatsen??

Groet,
Cobi

Marjan zei

Lekker en mooi hoor!
Zeker zonder die kleurstoffen, daar let ik op de laatste tijd.

Fijne dag, Marjan

christina zei

beter voor de lijn ,ziet er leuk uit,gr christina