Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

donderdag 19 januari 2012

mijn huisjes......

Ik heb ook wat huisjes gemaakt, niet echt mijn ding!
Ben ook niet van plan om er elke dag één te maken..Het tweede huisje ging al beter als het eerste... door de stofjes vind ik het ook meer op een huisje lijken. (links)...zodoende leer je weer... ik ga er denk ik een weekprojektje van maken....

6 opmerkingen:

Lida zei

Zien er allebei toch wel lief uit hoor en even oefenen en je maakt ze steeds makkelijker! Groetjes
lida

Betsy zei

Het maakt veel uit welke stofjes je gebruikt. Bij de linker kun je de muren e.d. beter zien. Ik vind ze leuk geworden! En wat je zelf ook zegt: door het te doen leer je weer :)

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Johanna zei

Als ik veel tijd had lijkt het me wel leuk, en een hele stimulans als anderen ook mee doen. Je moet dat ook wat leren denk ik en dan vooral de keuze's van de stofjes. Fijne dag.

sophie zei

Hoi oma,

Mag ik in een van de huisjes komen wonen, ik vind ze wel heel leuk hoor.
En je bent mijn liefste oma.

Dikke kus,'
van Sophie

Klaasje zei

Bij mij is het eind resultaat ook niet altijd wat ik er van verwacht, maar het is toch gewoon leuk om bezig te zijn???
En alleen al die reaktie van je kleindochter, daar doe je het dan voor, geweldig!
Gr, Klazina

Danielle zei

Zou ook niet mijn ding zijn voor dat gepriegel, maar ziet er wel geinig uit. Ik zie het op meer blogs. Wat word er uiteindelijke project hiermee?
Goed weekend gewenst,
groetjes Danielle