Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

dinsdag 8 mei 2012

Nooit geweten!

Hallo lieve lezers,
Zo, er is even de tijd om een stukje te schrijven op mijn blog.... de vakantie is hier voorbij en we gaan weer aan de slag . Zojuist heb ik deze foto's  in mijn digitale fotoalbum gezet..... eigenlijk niets bijzonders.... alleen dit is een stukje uit mijn woonplaats dat ik nog niet kende.... en ik woon er al 29 jaar! Zaterdag eind van de middag gingen Ron en ik een wandeling maken naar het bos, nou ja dacht ik dat zal wel meevallen hoor... en daar aangekomen, vanuit het midden van ons dorp, wist ik niet wat ik zag.... heerlijk gewandeld en gefotografeerd. Een bunzing stak vlak voor ons het pad over... nou is dat wat! Zo kwamen we al wandelende weer bij onze woning aan .. de vlag hangt op ter ere van Bevrijdingsdag... annemieke

5 opmerkingen:

Anna Marije zei

Nou Annemieke, dat is niet gek zo'n mooi bos in de buurt. Ik denk dat je er nog wel meer zal gaan wandelen, van de zomer, in de herfst en winter. Het is dan telkens anders.
Fijne dag nog hoor, Anna marije

Johanna zei

Wel apart dat je daar dan nog nooit bent geweest. Mooi zo'n bos vlakbij.
Je staat er weer mooi op. Fijne dag.

GRANNY'S HOUSE zei

Wat woon je toch prachtig en soms is de natuur veel dichterbij dan je denkt.

Groetjes
Ines

quilting Jeannet zei

En tis notabene bijna in je achtertuin! Het mildenburgbos herbergt een hele grote verzameling aan stinzeplanten, ik vind het er heel erg mooi, elk jaargetijde.

Betsy zei

Hallo Annemieke,
Ik heb me weer even "bijgelezen" op je blog. Heerlijk om zo met je kleinkinderen bezig te kunnen zijn en lekker te knutselen. En ja, dan komt het "gewone" werk ook weer om de hoek kijken.
Wat een prachtige plaatjes heb je weer gemaakt.
Leuk om een stuk natuur in je eigen omgeving te verkennen. Het ziet er ook wel heel mooi uit!
Fijne avond nog en een lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn