Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

woensdag 22 april 2009

Geborduurde schortjes

Hier al wat schortjes die af zijn.Met de vrouwenvereniging ,waarvan ik voorzitster ben,zijn we schortjes aan het borduren.Naar het patroontje van de Country Calendar,hollandse tulpen.Sommige dames vonden het zo leuk die hebben het thuis afgemaakt.De andere dames zijn aan het borduren op de verenigingsavond,gezellig met een kopje koffie of thee erbij.Terwijl we om de beurt iets lekkers trakteren.
Een fijne ZONNIGE dag voor iedereen, Crea Annemieke

11 opmerkingen:

ingrid zei

Wat zijn deze leuk geworden !
Ook een fijne dag , groetjes Ingrid.

Anoniem zei

Gezellig zo samen borduren!!

Leuk zijn ze geworden!!

groetjes Thea

marjolein zei

wat een vrolijke schortjes worden het....fijne dag

Gerda Hartman zei

Lijkt me een heel leuk gezicht al die bordurende damens en straks allemaal dezelfde schort voor. Maak je dan weer een foto?

lut zei

Felicitatie's voor de dames! De schorten worden heel leuk

Miriam zei

Wat een leuke schorten!

Groetjs,
Miriam

quilting Jeannet zei

Wat een leuk idee van die schortjes Annemieke, jij hebt geen last van komkommertijd......wij gaan ze vanmiddag halen en poten in de kas, de komkommers dan he.....

groetjes, Jeannet

willy zei

Gezellig om zo samen aan hetzelfde te borduren. De schorten staan ook erg leuk.
Ook een fijne dag voor jou, groetjes.

Anoniem zei

Enig geworden, dat wordt vrolijk kokkerellen !!
Hollandse pot !!?

Het is hier weer leuk geworden.
De kopfoto bekijk ik keer op keer.
Heb je dat allemaal gespaard.

ben weer bijgelezen, gezellig !!;-)

MM

atelierlemlem zei

Wat ben je weer gezellig bezig geweest! Borduren heb ik ook veel gedaan, maar nog nooit een schortje, dat is heel leuk! En gezellig ook om het met meer mensen te doen. Het speldenblokje ziet er ook superleuk uit! Je bent erg ijverig en creatief geweest hoor'!
Groetjes Mama Lieveheersbeestje

Unknown zei

Nou je hebt niets teveel gezegd. Wat een creativiteit!! Heb even op mijn gemak op je Blog rondgesnuffeld. Wat een prachtige handwerken allemaal. Daar had ik ooit, voor dat ik het Hoeksche Waard Magazine/Polder Glossy begon, ook wel tijd voor. Veel tuintafelkleden geborduurd. Beetje heimwee naar die rustige tijd... soms...want ik heb reuzeleuk werk dus...een mens kan niet alles! Vriendelijke groet, Marja