Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

dinsdag 6 oktober 2009

De herfst heeft nu toch echt zijn intrede gedaan.Alles verkleurd,alles ligt hier met bladeren en takjes en dennenappels bezaaid.Het heeft ook wel weer iets.Gezellig kaarsjes aan,leuke herfsthoekjes maken binnen en buiten.Annemieke heeft daar geen moeite mee.
Op de vrouwenvereniging hebben we gisteravond deze kledinghangers geverfd en versierd.Ieder op haar eigen wijze, de één met lieveheersbeestjes een ander weer met bloemetjes, alles in felle kleurtjes.Staat heel gezellig aan de kapstok.Ik denk dat het een sierkledinghanger gaat worden.

Van mijn dochter Jorina kreeg ik deze foto's toegestuurd.Ze is helemaal in de ban van Burberry-stof.En omdat het herfst is heeft ze dat ook toegepast op deze gezellig uitziende uilen.Groot en klein.


De Burberry pompoenen, een hele nieuwe soort.Verkleuren niet , blijven goed van smaak en vorm.Een heel creatief herfsthoekje in de keuken van mijn dochter.Kijk ook eens op www.kadoshoppienelien.nl daar is nog meer te zien van haar creaties met Burberry-stof.



Deze gehaakte kabouter heb ik allang in mijn bezit.Dan staat hij hier dan daar.Maar zijn gezicht staat nu wel zorgelijk.Want waar moet ik heen als het herfst wordt met regen en harde wind.He,zie ik daar een grote paddestoel,rood met witte stippen,in de tuin bij Annemieke.Daar ga ik in wonen.

Allemaal nog een fijne dag met de hartelijke herfstgroetjes van Crea Annemieke


8 opmerkingen:

Barnyard Country Gifts zei

Ik had al rondgesnuffeld in de webwinkel met die leuke burberry artikelen, maar nu lees ik dat hij van je dochter is. Leuke artikelen verkoopt ze, dat moet vast goed gaan.
Groetjes, Annemieke

Monique zei

Nou, ik vind dit wel heel gezellige uilen en pompoenen hoor!

Anoniem zei

Leuke herfstspulletje. Zelfs de site in burberry stijl.
Je kleerhangers hebben zo wel wat weg van Staphorsterstipwerk. Erg leuk.
groetjes

willy zei

sorry dat was ik

Anoniem zei

Hallo annemieke
wat een leuke kleerhangertjes zeg'
die hoop ik bij jou ook is te komen
verven dat staat heel aardig aan de kapstok denk ik.
het is vandaag gewoon warm buiten
het is jammer dat de zon er niet bij komt want dan kon je buiten koffie drinken .tot ziens jij bent aan de beurt. maartje.

katrien zei

Leuk die uiltjes en pompoenen.

Anoniem zei

MM heeft nog steeds moeite met de herfst, maar niet om herfst spulletjes te maken en om ze hier te bewonderen !!

En jij ook niet, héél gezellig !!

Hee bekende uiltjes, énig zo !!

En spillebeen woont dus hier !!?

leuk je Ellen bom mét eigen inbreng.

En bovenaan een handige tas en prachtige warme sloffen !!
Fijne herfst ;-)

marian'ne m

atelierlemlem zei

Wat ziet het er weer leuk uit bij jullie! Ik zie dat niet alleen je moeder een creatieveling is, maar ook je dochter! Leuk, dan kun je elkaar inspireren. Ik vindt de pompoenen en uilen ook heel mooi!
En die sloffen van de marskramer, daar ga ik meteen even naar kijken.
Groetjes van mama Lieveheersbeestje.