Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

vrijdag 16 oktober 2009

langs de kant van de weg

GEVONDEN LANGS DE KANT VAN DE WEG BIJ HET GROF VUIL!!!!!!
LANGS DE KANT VAN DE WEG STOND IK, EEN GROTE MAND VERSIERD MET EEN OLIFANTENKOP. AFGEDAAN EN AFGEDANKT.IK VOND HET ZO ERG. JARENLANG HEB IK DIENST GEDAAN OM AL HET SPEELGOED IN TE DOEN, EN OPEENS HADDEN ZE GENOEG VAN MIJ.

GELUKKIG KWAM ANNEMIEKE LANGS FIETSEN EN DIE HEEFT MIJ GERED VAN DIE GROTE ENGE WAGEN . WAARIN IK VERMALEN HAD GEWORDEN.


ZE NAM MIJ MEE ACHTER OP HAAR FIETS, HEEFT MIJ EEN GROTE FRISSE GROENE ZEEP BEURT GEGEVEN, EN ZIE NU EENS WAT EEN PRACHTIG PLAATSJE IK GEKREGEN HEB IN HAAR HUIS.IK HEB AL VRIENDJES DIE ZIEN JULLIE HIER .EN ANNEMIEKE KENNENDE ZAL IK ZEKER DIENST GAAN DOEN VOOR HAAR WOL, LAPJES STOF, PATROONTJES.

MAG IK IEDEREEN DIE DIT LEEST EEN FIJNE DAG TOEWENSEN EN DE VRIENDELIJKE GROETEN VAN CREA ANNEMIEKE

14 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Ik geef je groot gelijk. Ik had hem ook meegenomen. Ziet er nog knapjes uit en ik denk dan ook gelijk aan vullen met knutselspullen!

Betsie zei

Ohh, wat een leuke mand, wie doet zoiets nou weg!!!!
Hij staat erg gezellig!!!!!

Anoniem zei

Zeg het nu maar eerlijk! Je stond daar gewoon op Annemieke te wachten! Niks toevallig langsfietsen! Je wist: daar staat mij een warm huisje te wachten! Gelijk heb je hoor, heel veel geluk in je nieuwe huis en de hartelijke groeten aan Annemieke!!

Anoniem zei

Een pracht mand......goed dat je haar gered hebt!!!
Hij is nog goed te gebruiken soms snap je niet wat mensen zoal weg gooien!!

Ik wens je alvast een heel fijn weekend toe.

Groetjes Thea

greet's foto's zei

goed dat je hem meegenomen hebt hoor,is altijd wel ergens voor te gebruiken.kon je wel fietsen met die grote mand.

je sjaal wordt erg mooi, en warm denk ik.nu nog een leuke muts erbij.

groeten oma nijn

willy zei

Wat een geluk dat jij daar langs fietste. Het ziet er nog prachtig uit.
Groetjes

lut zei

Leuke mand! Daar kunnen veel bolletjes wol in, Annemieke!
Fijn weekend

Lida zei

Oh Annemiek, jij ook al! Ik kan ook zo lekker schooieren als ik zulke leuke spullen aan de kant van de weg zie staan! Stoeltjes opnieuw geverfd of gestoffeerd gingen bij mij nog jaren mee! Hout sjouwde ik vroeger naar mijn vader, die vooral van eikenhout de mooiste dekenkisten maakte. Heb nu echt geen ruimte meer, maar misschien vind ik nog ergens eens iets dat aan het plafond kan!LOL!!
Fijn weekend, groetjes
Lida

Hennie zei

Wat een prachtige vonst heb jij gedaan zeg, zoiets wil ik ook wel eens bij het grof vuil zien staan, dan gaat hij zeker mee geen twijfel mogelijk.
Fijn weekend Hennie.

Irma zei

hhahahahaha wat verte je dat leuk, maar wat goed dat je hem hebt mee genomen, zou toch eewig zonde zijn als hij vermalen in een afvalwagen zou eindigen.

gerda zei

haha ik zie je fietsen;0)) maar het is een pracht mand...
heerlijk weer een plekje voor lapjes of wolletjes..
fijne dag

atelierlemlem zei

Maar ik denk dat je vorige eigenaar jou daar heeft neergezet omdat hij hoopte dat er iemand voorbij zou komen om voor jou te zorgen hoor! Je bent een super mooie mand en nu mag je al de schatten van Annemieke gaan bewaren!

(ik zal maar niet uitweiden over alle schatten die wij bij het vuil gevonden hebben..)


Fijne zondag toegewenst door mama lieveheersbeestje.

Erna zei

Nou dat noem ik nog eens geluk hebben. Dat jij daar net langs kwam fietsen, dat had zo moeten zijn. Ik zou hem ook meegenomen hebben. Het is een super gave mand.

Monique zei

Wat een ontzettend leuke mand! Je hebt er goed aan gedaan dit "beestje" mee naar huis te nemen. Je zult er vast nog heel lang plezier van beleven.