Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

vrijdag 15 januari 2010

besneeuwde duinen.....

Wat is nog leuker dan tijdens je werk lekker fietsen in de duinen....
Gistermiddag uit school met mijn oppasmeisje Daphne.....
Anders heb ik meer kids, nu niet....
Daphne gaat met haar ouders van de zomer verhuizen naar dit mooie huis midden in de duinen, en stil dat het er nu is....
We hebben elkaar op de foto gezet, de paardjes geknuffeld en lekker gekletst....
Thuis gekomen heerlijk warme chocolademelk gedronken met koek erbij....
Dit is voor mij de mooie kant van het thuiswerken..., het is hier mistig en koud,ik ga maar een lekkere kruidcake bakken, mmmmmm, iedereen een goede dag toegewenst, Crea Annemieke

5 opmerkingen:

Aritha Vermeulen zei

Een gezellige foto's. Dat roze van Daphnes jas doet het goed. Sfeervol.

Unknown zei

Dag Annemieke,
Dat klinkt allemaal super gezellig! Het huis dat je hebt gefotografeerd ken ik volgens mij nog van mijn Oostvoorne tijd. Zou dat kunnen?! Jouw oppaskinderen hebben het maar leuk!
Fijn weekend, Geniet er van!
Lieve groet, Marja

Daniëlle zei

Dat klinkt als heerlijke uurtjes! Kan de kruidcake bijna ruiken hihi! Mooie avond nog!

Corrieneeltje zei

Wat is het toch prachtig met de witte wereld om ons heen. Daphne heeft het heel goed getroffen om zo'n gezellige oppas te hebben. Ik ruik de kruidcake bijna, heerlijk!

Johanna zei

Gezellig zo`n oppaskindje en kruidcake jaaaaa lekker.