Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

zaterdag 23 januari 2010

poezentasje.....

Op de breimachine gebreid dit leuke tasje.....
Het patroon stond in de Gezinsgids, heel duidelijk met teltekening....
Zojuist had ik wat bolletjes wol bij Zeeman gekocht, he dat komt goed van pas....
Ik ga het op de machine breien....
het tasje is gevoerd, de oortjes en het snuitje zijn erop gemaasd.....
Het poezen-rugtasje hangt aan de stoel in mijn kamertje, maar wordt vaak gebruikt door de poppenmoedertjes die bij Annemieke komen spelen......
G R O E T J E S V A N A N N E MN I E K E

8 opmerkingen:

bohemienmama zei

wat keurig!...
mooi hoor!

Aritha Vermeulen zei

Lief!

Daniëlle zei

Ohh, is het tasje geworden, leuk joh!! Kun je allerlei variaties op verzinnen, gaaf!! Mooi weekend!

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een schatje.

Groetjes
Ines

Johanna zei

Gezellig zo`n huisdier. Vinden kinderen vast ook.

Unknown zei

Dag Annemieke,
Ik zie het poezen-rugzakje in gedachten om van die lieve kleine schoudertjes hangen. Ik geloof dat als ik zo handig was als jij, ik ze in hele series aanmaakte en me vergaloppeerde aan alle variaties die hierop mogelijk zijn. Vervolgens zou ik er volledige kleuterklasschoudertjes mee verrassen. Volgens mij is dit ontzettend leuk werk. Temeer omdat ze zo leuk ogen.
Lieve groet, Marja

Ingrid. zei

Erg goed gelukt ; leuk !
Groetjes van Ingrid.

Erna zei

Wat een lief tasje en lekker vrolijk ook. Groetjes, Erna