Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

woensdag 24 februari 2010

aangeklede lucifersdoos


Van een grote lucifersdoos een Oud-Hollands doosje maken...
Kan dat..... bij mij wel...
Maandagavond met de dames van de vrouwenvereniging gemaakt.......
Leuk inpakpapier, knoopjes, kant, biasband,oud Hollands uitknip- plaatje zijn hiervoor nodig......Gezellig om bij de openhaard te zetten, om de kaarsen aan te steken of in de keuken bij het fornuis te gebruiken.......een nuttig presentje voor weinig geld.....

6 opmerkingen:

Cosy and Cute zei

Ze zijn erg leuk geworden Annemieke!!!!
Een fijn werkje, vind je niet??
Groetjes,
Karin

Roos zei

Wat leuk Annemieke! Eigelijk heel simpel maar je moet maar op het idee komen...... leuke dag gewenst, Roos

Guusje, zei

Wat zijn ze weer leuk en origineel.

Daniëlle zei

Het zijn hele kunstwerkjes joh! Het gehaakte rondje eronder is ook een leukerdje!! Mooie dag verder! XXXD

Aritha Vermeulen zei

Mooi. Heel leuk ideetje.

Anoniem zei

Gm Annemieke

Wat een gezellig knutsel werkje hebt u gemaakt.
Echt een super leuk idee.
Maar dat vind ik van al u knutsls

liefs Helen en de kids