Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

vrijdag 5 februari 2010

RUST HOUDEN.....

DEZE WEEK IS HET DE NATIONALE UITRUSTWEEK.....
DAT BETEKENT RUST HOUDEN, ALLEEN DINGEN DOEN DIE JE LEUK VINDT....
ALLERLEI TIPS WORDEN GEGEVEN.....
ER IS EEN LIJST MET MENUSUGGESTIES.....
NIEUWSGIERIG GEWORDEN KIJK OP http://WWW.NATIONALEUITRUSTWEEK.NL



4 opmerkingen:

Cosy and Cute zei

Ik had er nog nooit van gehoord maar dit weekend ga ik dan ook maar eens alleen dingen doen die ik leuk vind!!!! Tsja, en of ik daar van uitrust????? Nou ja, in ieder geval wel in mijn koppie.
Fijn en vooral rustig weekend,
Kairn

Aritha Vermeulen zei

Goed idee, zo'n uitrust week. Ik zal het ff inplannen. Moet lukken.

Met één uitrust dag ben ik ook tevreden.

Ik ga eens bij die tips kijken.

Groetjes: Aritha

quilting Jeannet zei

Ik heb hem er ook opstaan Annemieke, maar of het er van komt..........nee joh, doe doos had ik nou nooit meer herkend, nog eens een keer kijken als ik bij jou ben. Fijn weekend!

Groetjes, jeannet

Daniëlle zei

Nee zeg, die is goed, ben ik gelijk vanmorgen mee begonnen! Ik ben namelijk in het "rijke bezit" van een buikgriepje, dus gelijk weer terug naar bed gegaan!! Nee, die uitrustweek: gaat helemaal goedkomen!! Mooie dag verder!