Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

donderdag 25 februari 2010

takkenwerk


Wat een takkenwerk is Annemieke aan het doen....
sjouwen, opruimen, vegen, tuin weer netjes maken...
Ondanks alles heb ik geen koude voeten, daar zorgen
die eigengebreide sokken wel voor.......

3 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

zou ook in de tuin willen werken maar hier lukt het niet eerst sneeuw en nu die stomme regen

Johanna zei

Leuke sokken Annemieke precies mijn kleur. Ja wat een takkenwerk, letterlijk en figuurlijk.

Daniëlle zei

Johanna heeft helemaal gelijk: ook ik vind het takkenwerk!! Maar het ruimt wel heel erg lekker op toch?! Hebben we heerlijk eer van ons werk! Mooie avond nog mét warme voetjes! XXXD