Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

vrijdag 14 mei 2010



Wat hebben we het vandaag getroffen met ons uitje.

Eerst de Japanse Watertuin in Naaldwijk bezocht......

daar heerlijk koffie gedronken en een amandelbroodje verorberd...

In het Vispaleis in Hoek van Holland V I S gegeten....

Daarna een fikse wandeling gemaakt op de Pier.... fijn zonnig weer met een heerlijk windje... grote schepen langs zien varen door de drukke Nieuwe Waterweg....Tot slot op een terrasje nog van een ijsje genoten.....


4 opmerkingen:

Daniëlle zei

Jahaa, ik heb nog aan je gedacht vanochtend, echt waar!! jullie hebben een prima dag gehad! Mooie avond en lekker nasudderen! Groeten, Daniëlle

Roos zei

Nou Annemieke je bent wel flink aan het genieten, met al je uitjes van de afgelopen dagen. Het is je gegund hoor, fijn ook dat het weer mee zat, en leuke foto's trouwens. prettig weekend!

Johanna zei

Wat hebben jullie het getroffen, het kon niet mooier. Als het maar droog is he dan vermaak je je al snel. Op kou kun je je kleden. Die lekkere friet die straalt me tegemoet. Ziet er goed uit.

Aritha Vermeulen zei

Klinkt als een geslaagd uitje. Was het lekker op de pier?