Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

maandag 16 augustus 2010

GEWONNEN

DEZE POSTDUIF KWAM EEN GROTE ENVELOPPE BRENGEN VOOR CREA ANNEMIEKE.... GEWONNEN BIJ DE GIVE AWAY VAN FREUBELDINGETJES.....
DE INHOUD 'ALLEMAAL SPULLETJES OM MEE TE FREUBELEN" IK BEN TOCH BLIJ DAT IK MEEGEDAAN HEB.... WANT NIET MEEDOEN IS ZEKER MISGESCHOTEN...
DE SCHOLEN ZIJN HIER WEER BEGONNEN EN IK BEN DUS OOK AAN DE BAK MET OPPASSSEN... TUSSEN DE MIDDAG DAHPNE LEREN BREIEN....
GROETJES A N N E M I E K E

7 opmerkingen:

Ingrid. zei

Wat een leuke prijs ; die is op de goede plaats terecht gekomen !
Gefeliciteerd.
Ga de rest van je blogs bij lezen... Groetjes van Ingrid.

Unknown zei

Die prijs is goed terechtgekomen volgens mij.
Ook hier zijn de scholen weer begonnen, heerlijk om weer in een ritme te komen. Ben er echt aan toe, weer regelmaat!

Creatieve groetjes,
Anna Martijne

Cosy and Cute zei

Wat een bofkont ben jij met die mooie prijs. Leuk hoor!!! Tsja, het gewone leven begint weer voor jou. Hier zijn de scholen nog 3 weken dicht.
Groetjes en geniet nog maar van je prijs,
Karin

Johanna zei

Een geluksvogel zullen we maar zeggen. Hij is goed terecht gekomen. Hier zijn de scholen nog niet begonnen, ik denk over 2 weken. Hou het niet meer bij.

Anoniem zei

Hoi Annemieke,

Gefeliciteerd meid!! Veel plezier ermee, maar dat gaat wel goed komen!!
Gaat snel he, die vakantie. Hier zijn ze ook al weer op de helft, jammer dat het weer niks is!
Ik hoop toch dat het nog een beetje mooier word!!

Gezellig, leren breien...dat is leuk!Op school zullen ze zoiets wel niet meer leren, he???

Groetjes Thea

Roos zei

Gelukkig heeft de postduif je adres gevonden haha.... En erg leuk dat je er zo blij mee bent. Ben het met de andere dames eens dat de spulletjes bij jou goed terecht zijn gekomen, veel plezier ermee. groetjes Roos

Anoniem zei

Prachtig blog heel veel leuks te zien en zelfs een leuke turkse tortel, lijkt als 2 druppels water op de mijne, grappig is dat,groetjes Gonda.