Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

dinsdag 17 augustus 2010

tussen de kamelen....


Annemieke gefotografeerd door Ron tussen de kamelen.....
Vorige week tijdens ons uitje was er op een terrein naast de provinciale weg richting Zeeland een circus.... en we zagen deze dieren en een giraf al van een afstand.... dus wij erop af.... niet naar het circus, dat heb ik thuis al.Maar die dieren wilde ik van dichtbij wel eens zien. Tijgers, paarden, aapjes, olifanten alles heb ik gezien. Maar nu met die lieve kamelen wilde ik wel op de foto. En met glitterfoto heb ik een bewerking gemaakt, nou net ECHT toch???
Ik ga nu snel aan de slag, want eerlijk gezegd zit ik mijn tijd een beetje te verdoen..... eerst geprobeerd een sok op de breimachine te breien en toen nog even een borduurtje gemaakt op de borduurmachine, van mijn nieuwe borduurkaartjes die ik gisteren binnenkreeg , via Marktplaats....
Daaaag allemaal en de hartelijke creatieve groetjes van Annemieke

4 opmerkingen:

Anoniem zei

is het toeval een ron en een annemieke ? mijn naam is annemieke en die van mijn eega die vaak mooie kiekjes van me maakt ron .

Ik heb even genoten van je site en van je blogjes annemieke je oogt als een creatieve duizendpoot en dat zul je vast ook wel zijn

ik wens je veel crea plezier en zeg lieve groetjes van deze annemieke

Anoniem zei

www.annemiekes.punt.nl

Johanna zei

Leuke foto, een mooi schilderij heb je er van gemaakt. Ik ken die site waar je die mooie dingen maakt.

GRANNY'S HOUSE zei

Leuke foto en je hebt het maar weer druk met alles.

Groetjes
Ines