Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

woensdag 16 november 2011

Annemieke gespot op de rommelmarkt......

Vorige week kreeg ik van iemand een boekje over hun dorp, waarin allerlei aktiviteiten staan....
"Jij staat er ook in"werd er gezegd..... en ja hoor, daar zie ik mezelf snuffelen tussen de lapjes en wol....ik heb helemaal niet gemerkt dat er foto's werden gemaakt..... Zo te zien was het een koude dag en ging ik niet met lege handen naar huis.....

Maar nu eerst een kopje koffie en daarna ga ik weer verven, want..... de helft is pas af...
Hartelijks van Annemieke

5 opmerkingen:

Jenny zei

Leuk om jezelf zo terug te zien!
Succes met je schilderkunsten
Groetjes Jenny

Lida zei

Leuk dat je zo jezelf terug ziet! Succes met de kwast! Groetjes
Lida

Johanna zei

Je staat er mooi op zonder dat je er erg in had. Die foto's zijn vaak het mooist. Verf ze. Het gaat vast mooi worden.

Marja zei

Hoi Annemieke,

Wat sta je heerlijk op de foto.Zo lekker te graaien tussen al die spulletjes.Kijken of er nog wat van je gading bij is.

Vriendelijke groet Marja

quilting Jeannet zei

Ohhh, wat leuk!! ze hebben anders wel de goeie te pakken voor de foto, vind je ook niet? Heb je al gehoord van Astrid dat ze iets van Sinterjorrit heeft gehad?? hahaha, ik heb er zo om gelachen.....Verf ze nog, enne, van harte welkom op de koffie!