Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

zaterdag 26 november 2011

wat ik van een oud lepelrekje heb gemaakt.....

Hallo, hier is Annemieke weer....
Gisteravond nog een poosje in mijn kamertje zitten knutselen. Een rommel natuurlijk...
Maar... ik vind het toch wel een mooi werkje geworden....
Van een oud eiken lepelrekje nog iets leuks weten te maken....
Ik had piepschuim balletjes, kleine gehaakte kleedjes, fotootjes en wat frutseldingetjes....de grote foto laat ons samen zien op de slee vorig jaar winter....
Nou het eindresultaat is hier te zien... het moet alleen nog opgehangen worden maar dat ga ik op een andere keer doen. Deze dag is al zo vol.....
Allemaal nog een fijne dag , een goede zondag...
Tot maandag maar weer.... doeg Annemieke

4 opmerkingen:

Johanna zei

Je weet er altijd wel raad mee. Fijne dag.

Lida zei

Zo'n rekje schilderen ze nu vaak wit en dan met zulke leuke spulletjes erin een gaaf ding om in de kamer te hangen! Groetjes
Lida

tiny zei

Oh wat een leuk ideetje!Met een klein kapstokje zou het ook heel leuk zijn of mischien een letterbak vullen met lieve freubelspulletjes.
Je hebt me weer geïnspireerd!

fijn weekend
groetjes tiny

Marjan zei

Wat een leuk rekje Annemieke.
Veel verven het wit maar ik hou van nostalgie en dan is dit echter.

Tot een andere keer, Marjan