Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

dinsdag 22 november 2011

rokje breien op de breimachine......

Ik heb er zo'n zin in.... waarin ? zullen jullie vragen....
om te breien met de breimachine.
Dat is alweer eventjes geleden.
Is ook meer een ding om 's winters te doen .....
Ik vond op de rommelmarkt strengen wol cognackleurig en zwart...
daar ga ik proberen een rokje van te breien.... maar of dat gaat lukken????
De teller staat nog op OOO en daar moet wat aan gedaan worden . Dus ik ga al.......
Een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers: Jeanne Versteden en Juf Steek...
Ik wens jullie veel kijk- en leesplezier.
Tot zover deze keer, morgen maar meer.....
Hartelijks van Crea Annemieke


6 opmerkingen:

Anna zei

Nou succes ermee.Dat lijkt me nog niet meevallen. Maar ik denk als het gaat dat het supersnel af is.

vriendelijke groet van Anna

Johanna zei

Ben reuze benieuwd hoe het gaat worden, zelf heb ik er een babytruitje op. Veel plezier.

Lida zei

Nu ben benieuwd of dat je gaat lukken! Ik zou ook wel weer eens erachter willen kruipen, lekker grote lappen breien en dan mooi patroon erop en knippen maar, deed onze handwerk juf ook! Fijne dag
Lida

Jorina zei

Hoi mam,

Het is weer eens wat anders dan naaien he, lukt het een beetje?
Is wel lekker snel klaar denk ik.

Groetjes,
Jorina

Anoniem zei

nou succes ik ben van plan om een bolero vestje te gaan breien maar zo rond van voren is denk ik best wel moeilijk maar ga het toch proberen je zie het resultaat nog wel is een keer gr.maartje.

Roos zei

Hoi Annemieke, ben erg benieuwd naar je gebreide rok als ie af is.
Gebreide rokjes zijn helemaal "hot" op het moment, dus je bent nog helemaal "in" ook!!!
Succes, Roos x