Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

woensdag 2 november 2011

zelfbedacht; houten hanger met gehaakte kaartjes......

Goedendag lezers,
Hoe is het met jullie op deze woensdag.... 2 november...?
Wat kunnen we heerlijk genieten van de Indian Summer.....
Ik laat hier een aardig knutselwerkje zien....
Het was een versiering van takjes met hele kleine lichtjes erin, gezellig voor donkere dagen.
Ooit eens gekocht bij de Marskramer....
De lichtjes gingen kapot, maar ik vond de rest nog zo leuk....
Toen heb ik er zelf iets leuks voor bedacht....
Van oude kaarten , met mooie afbeeldingen , rondjes geknipt , er daarna langs de rand gaatjes ingeprikt, omgefestoneerd met heel dun haakgaren en er toen een mooi randje om gehaakt...deze kaartjes aan de takjes gehangen en voilá.......
Tot mijn volgende logje...... Annemieke

3 opmerkingen:

bycobi zei

Ow wat leuk ben! Heb ook nog van die takken in een vaas staan. (bij mij doen de lampjes het nog steeds) Ben alleen niet zo handig met de haaknaald.....

Johanna zei

Geweldig idee. Vooral die vogeltjea, zo lief, ik hou van vogeltjes. Fijne dag.

Roos zei

Erg leuk verzonnen hoor, zo word je tak nog een keer hergebruikt op een unieke manier!
Roos x