Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

vrijdag 11 november 2011

lichtjes in de duisternis.....wat gezellig!

Welkom geheten door een lief plaatje van Hello Kitty,
Op de dag is het hier zonnig en licht.....
maar de donkerte valt steeds vroeger in....
dan zien we toch dat het november is.
Ik heb een hekel aan de donkerte, daarom doe ik al vroeg lampjes aan....
ook wel weer gezellig...
zo heb ik gisteravond eens dit plaatje gemaakt...
van de lichtjes en lampjes in huis..
van een kaars, een windlichtje, het lichtje van het petroleumstel...
mijn lampjes in burberry-style , de grote schemerlamp met de Jan des Bouvrie -kap...
de krans met lampionlichtjes.....
romantisch en knus.....
daar hou ik wel van...

Tot morgen, dan maak ik de de uitslag bekend van mijn give away...
Er kan nog mee gedaan worden!!!
groetjes van Annemieke

5 opmerkingen:

Lida zei

Ik hou ook van lichtjes en vind het het leukste als de olielampen branden en de kaarsjes, dat geeft zo'n speciaal licht! Staat heel gezellig deze lampen in jouw huis, genieten, dijn weekend
Lida

Conny zei

Wat een gezelligheid bij jou thuis Annemieke.
Ik hou ook wel van een kaarsje branden in deze donkere tijd.
gezelligheid kent geen tijd!
Groet van Conny

quilting Jeannet zei

Ohhhh, ik zie dat al helemaal voor je Annemieke! wat moet dat leuk zijn om s,avonds langs je huis te lopen, dat vond ik sowieso altijd een erg aangename bezigheid toen ik nog studeerde en alleen woonde om bij iedereen binnen te kijken s,avonds als ik mijn hond uitliet

Jorina zei

Hoi mam,

Het ziet er weer gezellig uit, met al die lampjes.
Heerlijk weer de kaarsjes aan en kleine lampjes de gezelligste tijd van het jaar.
Leuke foto's vooral die met die buffetkast heel ouderwets.

Liefs,
Jorina

Johanna zei

Dat ziet er heel knus uit en het is vies koud buiten. De kindjes met de mooie lampions waren net aan de deur door de koude, brr. Maar die kinderen doet het niet zoveel als ze maar wat krijgen.