Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

maandag 3 augustus 2009

rondje fietsen

Goedendag beste lezers, Aan het einde van de dag, een beetje vroeg in de avond,stappen we nogal eens op de fiets.We wonen in een prachtige omgeving van duinen , strand en bos.Dus altijd leuk om daar te fietsen.Rijden we vorige week door de duinen staan daar deze paarden op en langs het fietspad.Ik zeg; Wat staan jullie daar nou te dromen ga eens aan de kant" maar nee hoor iedereen ging er langs heen en ze bleven gewoon lekker staan.

Dit tijgertje is eigenlijk een kinder-knuffeltje.Gebreid met wol die ik nog had liggen, streepjes er op geborduurd.Het is een grappig ding geworden die hier op de uitkijk staat op een mand met dennenappels.


Dit was het weer voor deze keer.Het beloofd een mooie dag te worden.Ik ga vandaag lekker wassen, een hele berg.Daarna fietsen naar de markt in een verderop gelegen dorp.En een duik in het zwembad is ook heel erg verfrissend.

Groetjes van A N N E M I E K E

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb het al vaker gezegd, maar je woont daar prachtig !!

Mooie collage, Annemieke!

Werk niet te hard vandaag, en vergeet niet om te genieten!

quilting Jeannet zei

Hoi Annemieke, wij komen net terug van de markt in dat nabijgelegen dorp, op de fiets, het was héérlijk ! heb jij dat fietspad bij Tinte al eens gereden, dwars door de landerijen heen, bij de Móluk kun je er in, dat is MOOI !! zoveel bloemen en zo middenin de natuur, het is het best bewaarde geheim van Tinte en ik deel het graag met je.

groetjes, Jeannet

Miriam zei

Mooi!! Heerlijk gebied om te fietsen zo te zien, genieten zeg. Leuke tijger heb je gemaakt.

Groetjes
Miriam

Corrieneeltje zei

Hallo Annemieke, wat las ik nu toch allemaal bij Ingrid op haar weblog ... je wilde stoppen! Maar even later zag ik dat je toch weer verder gaat maar nu iets rustiger aan, dat lijkt me een heel goed besluit.
Leuk dat je doorgaat en ik wens je heel veel blogplezier.

jorrit zei

hallo annemieke leuk dat rondje fietsen en die paarden zijn ook heel erg mooi en als ik me niet vergis ben je ook nog langs de molen van oostvoorne gereden erg leuk allemaal

Unknown zei

Ik herken dat beeld direct van toen ik nog in Oostvoorne woonde. Vooral wanneer we 's avonds gingen wandelen, was de kudde paarden vaak bijeen. Hadden een vast plekje ergens onder de bomen, daar zaten we tot het donker werd en hadden dan soms wel 10 tot 12 reëen gezien, in het voorjaar met kleintjes, zo lief. Van zulke wandelingen genoten we. Kopje koffie bij de Meidoorn, heerlijk!
Kan me voorstellen dat je hebt genoten van jullie fietstocht. Van de koeien was ik altijd een beetje benauwd, zeker wanneer ze kalfjes hadden en de stier liep er nog bij. Eigenlijk vind ik dit onverantwoordelijk. Want zo'n die blijft toch altijd voor zijn kinders opkomen en terecht. Je gaat ook geen wei in met een stier, maar ja Natuurmonumenten of Zuid-Hollands Landschap blijft er bij dat er niets gebeurd als je er maar met een boog om heen loopt. Nou, menig keertje is me dat niet gelukt en versperde ze echt de weg zoals nu deze pony's. Maar het was wel de natuur aan 'huis'.
Lieve groet, Marja

Irma zei

wat een leuke dagindeling, niet verkeerd en prachtige fotocollage heb je voor ons gemaakt, dank je wel voor het mee genieten.

Else zei

Heerlijk een rondje fietsen, helemaal waar jij woont! Doe je het rustig aan vandaag het word weer warm! En lekker plonzen in het zwembad klinkt niet verkeerd, ik kom eraan (lol) fijne dag, Else

GRANNY'S HOUSE zei

Je woont inderdaad erg mooi en de knuffel is een liefie, je kaarten mogen er ook zijn en je hebt me op een idee gebracht.

Groetjes
Ines

willy zei

Leuk als je tijdens een fietstocht oog in oog staat met die paarden.
Het tijgertje is grappig.
Heerlijk zo'n zwembad in je tuin. Wij hebben er helaas de ruimte niet voor. Hier moet ik genoegen nemen met een verfrissend voetenbadje.
Groetjes

greet's foto's zei

jeetje Annemieke,wat woon jij daar heerlijk zeg,zo te kunnen fietsen,en die paartjes,het lijkt wel de Dartmoors in Engeland.
groetjes

oma nijn

atelierlemlem zei

Gelukkig Annemieke! Je hebt de draad weer opgepakt en er is niets ernstigs aan de hand!! Ik heb ook eerst de 'fout' gemaakt door teveel te posten, maar nu zit ik gewoon op één blogpost per week, of soms twee. Beter één lange, dan iedere dag. Dat kost inderdaad veel te veel tijd, en die tijd kunnen wij creatievelingen wel beter besteden nietwaar? (in het zwembad, haha!)
Ik vind je theepotwarmers heel mooi geworden en ook de andere 'landelijke' naaisels, super! Veel genieten van het mooie weer hoor, we laten de computer gewoon even aan zijn lot over en genieten van de zon!!
Groetjes mama lieveheersbeestje.

Caroline zei

Maak me niet jaloers zeg..........een duik in het zwembad. In mijn tuintje past dat helaas niet. Wat heb ik het warm gehad pffffff

groetjessssss