Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

maandag 18 april 2011

aan het haken.....

Met dit heerlijke weer ben ik veel in de tuin te vinden... Vanmorgen heb ik gewerkt en nu zit ik heerlijk te haken.... wat kleine frutsels, meer priegelwerk..... Na schooltijd komt Daphne bij me en dan gaan we badmintonnen... veel oefenen want we bakken er niets van.... maar dat geeft niet , we vinden het allebei leuk om te doen....en daar gaat het tenslotte om..... een zonnige groet vanuit de tuin van Crea Annemieke

3 opmerkingen:

Marja zei

Hoi Annemieke,

dat is geen straf om in zo'n gezellige tuin te gaan zitten haken.
Leuke collage trouwens.

Groetjes Marja

Johanna zei

Heel gezellig Annemieke, hier is het nu wat bewolkt. Zit achter de naaimachine met een, dat zie je wel op mijn blog.

Danielle zei

Wat gezellig ziet het er uit bij je! en idd. vanmiddag lekker weer om buiten iets te doen. Heerlijk1
Nog een prettige avond,
groetjes Danielle