Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

donderdag 28 april 2011

gezellig met z'n twee.......

Wat heerlijk die vakantie.... en gezellig met een logeetje.....
Met mijn kleindochter twee daagjes van alles gedaan. Fietsen door de duinen, bloemetjes plukken in de berm van de weg, naar de kinderboerderij geweest.. en ook nog een rommelmarktje bezocht.En wat vond ze het leuk.... een mooi voorleesboek gescoord met 365 verhaaltjes, een groot kleurboek met kleurtjes, een pop-up boekje van Roodkapje... en we hebben samen van mini-steck een prachtige teckel gemaakt .Deze doos kwam ook van de rommelmarkt, was een heel klein stukje gemaakt en wij hebben de rest gedaan.
Maar nu ga ik even aan de slag in huis , want daar is het één en ander blijven liggen natuurlijk.
ik heb er weer zin in, gezellige dag allemaal en een groet van A n n e m i e k e

5 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Die van ons krijgen vrijdag vakantie en dan zal ik er ook wel weer heel veel zien, het blijft genieten van kleinkinderen.

Groetjes
Ines

Danielle zei

Dat ziet er gezellig uit zeg! Leuk hoor dat je ook zo'n crea oma bent met je kleinkinderen. Ze zullen er van genieten,
groetjes Danielle

Johanna zei

Heerlijk om zo met je kleindochter te genieten, en dat jullie leuke dingen hebben gevonden voor een prikkie vast. Ik zag ook de kip.

greet's foto's zei

fijn he,zo.n dagje met kleindochter,mijn kleinzoons worden alweer te groot voor deze dingen.tenminste, de oudste.

groetjes oma nijn

Unknown zei

Dat ziet er gezellig uit Annemieke. En jullie troffen het natuurlijk gweldig met dit weer. Wat leuk dat er zoveel te koop was op een toch klein rommelmarktje. Je kleindochter ziet er, vooral de foto links onder helemaal gelukkig uit. Kan ook niet anders met zo'n oma, toch?!
Lieve groet, Marja