Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

dinsdag 12 april 2011

klein konijntje......

Het voorjaar is de tijd van jonge diertjes.Een hele mooie tijd trouwens. De natuur loopt zo uit, vorige week nauwelijks blaadjes aan de bomen en nu een hele groene gloed. En tegen de Pasen zie je overal kipjes, haasjes, en konijntjes. Ik heb nu dus geen konijntje in een hokje maar gewoon los in de kamer. Schattig! Gewoon van vilt gemaakt uit een pakketje.... Het is nu een heel stuk frisser dan de afgelopen dagen maar de was wappert heerlijk in de wind en kan zo meteen zo de kast in. De dekbedhoezen behoeven niet gestreken te worden dat heeft de wind gedaan. Meer tijd om te handwerken.!!! Dag allemaal en een groet van Crea Annemieke

4 opmerkingen:

Johanna zei

Alweer zo'n liefje. Ja wat een koude dag vergeleken bij gisteren. Toch wel lekker even buiten bezig geweest. Hier zou de was kapot waaien, zo hard waait het hier. Je hebt groot gelijk om niet te strijken als je ze toch weer op bed legt, lekker ruikt het altijd die schone was van buiten.

Marja zei

Lief werkstukje Annemieke....

Fijne avond nog en groetjes van Marja

Danielle zei

Leif konijntje, zouden mijn kinderen ook wel leuk vinden om te knutselen denk ik. Het is idd. heerlijk deze tijd van het jaar.
Nog een fijne dag,
groetjes Danielle

Anoniem zei

leuk hoor die beestjes in het voorjaar er liepen net mieren in mijn kamer op een plant vlug een lokdoosje neergezet want deze beestjes zie ik liever buiten
wandelen heb deze week ook een baby vestje gebreid inge van rijna in brielle kreeg 1 maart een zoontje levi.8 pond woog hij en groeit ook als kool. gr.maartje