Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

zaterdag 30 april 2011

Koninginnedagfoto........

.Vandaag mag onze Koningin haar verjaardag vieren met het Nederlandse volk.Gelukkig is het lekker droog en zonnig weer. Fijn voor al de buitenactiviteiten.We hopen dat het voor onze koninklijke familie een fijne dag mag worden... Hier bij Annemieke is de vlag ook al gehesen. En speciaal voor deze dag heb ik een collage-foto gemaakt met de kleuren van de vlag.
We gaan fietsen en een vrijmarktje bezoeken in de buurt en vanavond naar een zangavond .... allemaal een fijne Koninginnedag toegewenst door Annemieke



3 opmerkingen:

Unknown zei

Dag Annemieke.
Leuke fleurige Koninginne-collage. Jouw dag is wel weer gevuld lees ik.
Geniet er van want het is, hoewel wat wind, wederom een heerlijke dag!
Lieve groet, Marja

Miriam zei

Fijne Koninginnedag!

Groetjes
Miriam

Johanna zei

De dag loopt al weer naar zijn einde, maar zo te zien hebben jullie je wel vermaakt. Nog veel plezier vanavond.