Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

dinsdag 5 april 2011

nog meer blauw met wit......

Van het restje stof wat ik overhad van het shirtje van Julian heb ik voor de kamer van dochter Astrid deze frutsels gemaakt.Drie visjes aan een touw genaaid en versierd met grote glimmende kralen. Op de twee kleine kussentjes heb ik visjes geborduurd een kantje genaaid en daaraan weer kleine glimmende kraaltjes gedaan. Toen was de stof nog niet op en heb ik een vogeltje gemaakt, op een stokje genaaid en ook weer versierd. Ze vond het heel leuk en viel in de smaak...... Ik ga snel aan de slag, want er is een heleboel te doen , kasten opruimen en me voorbereiden voor vanavond als we een crea avond hebben op de vrouwenvereniging.... Dag allemaal , groetjes Annemieke

4 opmerkingen:

Johanna zei

Ziet er weer erg gezellig uit. Veel plezier vanavond.

Conny zei

Hoi Annemieke

Nou dat is een hoop gemaakt uit hetzelfde stofje.
Is altijd mooi blauw met wit.

fijne avond nog, groet Conny

Marja zei

Lief gedaan!

Hartelijke groet Marja

Daniëlle zei

Goedenmorgen
viavia kwam ik op u weblog. U bent ook erg creatief zeg!! Leuk om te zien. Ik ga u volgend!! Leuk met die marinestyle!!
Groet
danielle