Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

donderdag 22 april 2010

BUITENMENS......


ALS HET EVEN KAN ZIT IK HIER BUITEN OP HET TERRAS......UIT TE RUSTEN VAN HET WERK.....
KOFFIE TE DRINKEN.....TE HANDWERKEN......
TE ETEN....KORTOM IK BEN EEN ECHT
B U I T E N M E N S.........

6 opmerkingen:

Roos zei

Kan mij voorstellen dat je graag op je terras zit, ziet er gezellig uit!

Johanna zei

Dat zou ik ook zeggen, ziet er gezellig uit.

Anoniem zei

Zo ziet het er ook uit Annemieke, kom je in de meivakantie nog een keer naar de kuikens kijken als je tijd en zin hebt ?

Groetjes, jeannet

Anoniem zei

lekker in het zonnetje en met een handwerkje echt om van te genieten ik heb ook zo'n lekker plekje maar het koelt wel af hoor die wind is niet zo aangenaam op de fiets ook je kan gewoon je winterjas nog aan maar de natuur loopt weer prachtig uit ga jij nog met koninginnedag naar middelburg? groetjes maartje

atelierlemlem zei

Heerlijk, ik kan er nu al naar uitkijken hoor. Hier hadden we de winterjas nog aan vandaag, ondanks een stralend zonnetje, en zelfs de handschoenen toen ik vanmorgen vroeg naar school fietste... Maar er komt mooi weer aan zegt de weerman!
Ik zie dat je een superleuke tuin en terras hebt, net als je huis.
Lekker genieten Annemieke!
Groetjes mama lieveheersbeestje.

lut zei

Annemieke, geniet maar met volle teugen van je gezellige buiten!
Fijn weekend