Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

donderdag 15 april 2010

WAT RUIK IK....

HET ONVERWOESTBARE THEESERVIESJE IS WEER UITGEBREID.....
IK HEB LEKKERE KOEKJES GEHAAKT, MET NOOTJES EN JAM.....
GEPRESENTEERD OP EEN MOOI S C H A A L T J E....
WAT GA IK NOG MEER HIERBIJ HAKEN, O,JA VERSIERDE CAKEJES.....
HET IS HIER HEERLIJK ZONNIG EN IK WIL STRAKS MET DE OPPASKIDS
LEKKER BUITEN OP HET TERRAS ETEN EN DAARNA JA, JULLIE RADEN
HET AL , EEN P O O S J E H A K E N......




4 opmerkingen:

greet's foto's zei

vind je goed dat ik deze keer overslaat,ze zijn mij te zacht,alhoewel,,, ze zien er heerlijk uit.maar alle gekheid op een stokje,,,leuk gedaan hoor.

groetjes oma nijn

Johanna zei

Ik ben onderweg, het ziet er zo gezellig, lekker uit. Groetjes.

Miriam zei

Wat zien ze er goed uit! Ik ga snel een bakkie zetten mét een koekje erbij.

Groetjes
Miriam

atelierlemlem zei

oh, gezellig Had ik dat maar gehad toen ik klein was... leuk hoor! Die pyramide kaartjes zijn leuk he? hier hebben we ze ook al gemaakt. ik versier ze zelf ook weer en dan is het toch weer iets speciaals he?
Groetjes en veel haakplezier toegewenst! mama lieveheersbeestje