Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

dinsdag 20 april 2010

koekjespotje.....



Dit is een potje pindakaas geweest....
Ik heb er een leuk haakwerkje omheen gehaakt...
Van oud-Hollandse stof een dekseltje gemaakt, daaraan
4 grote kralen en wat rode roosjes genaaid.Tenslotte er een rood wit blauw lint om gestrikt en klaar is Kees.... grappig potje geworden om zelfgebakken koekjes in te bewaren......

5 opmerkingen:

Stina zei

Ziet er weer schattig uit verbaas me er over zo creatief als je bent, gr Stina

Johanna zei

Grappig ik was net ook met zo iets bezig maar dan op een jampot met eigengemaakte jam. Ik ga er wat op borduren.
Die van jou ziet er schattig uit. Ik roei altijd met de riemen die ik heb, maar je brengt me ook weer op andere ideeen. Lieve groet.

Corina zei

Onherkenbaar is het potje pindakaas!
Wat een leuk idee om het zo te maken!
Groetejs Corina

Lia zei

Wat een leuke koekjespot! Ik vind het idee super.

Groetjes,
Lia

Daniëlle zei

Koekjes bewaren? Mallerd, die moet je lekker oppeuzelen hihi! Schattig potje zo joh! Mooie avond, groeten, Daniélle