Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

woensdag 17 maart 2010

gehaakte kipjes....

Ik ben steeds aan het haken, kleine werkjes die snel klaar zijn....Dit pak je zo gauw op tussen het werk door....even bij het koffiedrinken,bij het buitenzitten...Ja ik heb gisteren al aardig wat buiten vertoefd... allereerst die grote buitenboel schoonmaken en zemen.... het glimt weer lekker.... en de kipjes groeien onder je handen vandaan... zonder patroontje gehaakt, naar eigen fantasie....
Van de eitjes nog deze cake gebakken......
g r o e t j e s A n n e m i e k e

11 opmerkingen:

Aritha Vermeulen zei

Ah...kun je er voor mij ook éentje maken. Lief zeg en zo helder wit waardoor dat rood zo mooi afsteekt. Super!

Madammeke Ongeduld zei

kunnen de gekookte eitjes lekker warm houden

crealientje zei

Wat schattig zeg en zo knap zonder patroon.
echt leuk gedaan.
Ook dehaas in je vorige post is ech super trouwens

Johanna zei

Wat ben je weer gezellig bezig Annemieke. En die cake is dat een gewonw cake maar dan met ei ingesmeerd zodat hij zo mooi glanst?

floortjes-home zei

heel erg leuk
groetjes floortje

Miriam zei

Wat een leuke kipjes! En de cake ziet er ook goed uit zeg,mmmmmmmmmm.

Groetjes
Miriam

Guusje, zei

Wat een leuke kippen en de cake ziet er ook al zo geweldig uit.

kidskleding.nl zei

Hoi Annemieke,

Ja het was een idee on te gaan doen.
En het is een leuke combinatie met de webwinkel.
Het zal er de aankomende dagen wel weer ff niet van komen.
Was onverwachts nog naar het ziekenhuis geweest.pfff
Maar we hebben een begin en de rest volgt van zelf wel weer.
We gaan het gewoon proberen.
Maar u haakwerkjes vind ik erg leuk.
Het is telkens weer een leuke verassing.

Een fijne avond
xxx Helen

atelierlemlem zei

Wat een leuke kipjes heb je gemaakt! Hier is het ook al zo dat ik met haken bezig ben..kan zo lekker even tussendoor he? En dan die heerlijke lentezon...super! Daar waren we echt wel aan toe na die lange winter. Al scheen de zon toen ook best wel veel, maar da's toch anders he? Ik heb ook het schoonmaakvirus al te pakken, vandaag de ramen ook lekker gezeemd, van binnen en buiten. Alle kasten en laden in de kamer lekker opgeschoont..heerlijk!
Groetjes van mama lieveheersbeestje.

lut zei

Wat een lieve kippetjes! Zit jij ooit wel eens stil :-)

Roos zei

Leuk Annemieke....mijn kuikens passen goed bij jou kip vind je niet? Lekker ziet je cake eruit!!!