Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

zaterdag 20 maart 2010

verder haken.....


Naast de grote haas die ik gehaakt heb, nu deze twee kleine haasjes..... twee verschillende kleurtjes rose... net wat ik in de wolmand heb kunnen vinden.... op de rommelmarkt een stel kleine mandjes gekocht daar ga ik voor de kids een klein presentje van maken met wat chocola en paasschuimpjes....

6 opmerkingen:

qm zei

grappige beestjes.

Unknown zei

Nou, Annemieke, je bent wel bedrijvig zeg! Wat een Paas-energie, mar wat een leuke dingen allemaal! Die boekenleggen vond ik ook heel grappig. En dat even gauw aan het eind van de dag. Phoe, phoe, voor zoiets zou ik echt moeten gaan zitten en jij doet dit even tussen neus en lippen door! Jij zal toch wel een schare kinderern om je heen verzameld hebben. Liefhebbers genoeg, denk ik zo.
Wens je een fijn weekend en lieve groet, Marja

Anoniem zei

leuk annemieke die haasjes.
dat worden wel leuke mandjes
een paaseitje er bij daar zijn
de kinderen wel voor te vinden
denk ik.gisteren in oostvoorne geweest bij gre.maar je moet wel een end omrijden zeg zijn ze die weg breder aan het maken voor het verkeer v.d.maasvlakte ? ik had er niets over gehoord of gelezen
een goed weekend gr.maartje.

greet's foto's zei

wat een lievertjes Annemieke,zachte kleurtjes,,ik was ook met zoiets bezig,maar moest het weer neerleggen,.

groetjes oma nijn

quilting Jeannet zei

Ze zien er erg leuk uit Annemieke, de kleinkinderen boffen maar met zo,n oma als jij, die donkerroze vind ik een snoepie ( en Jorrit met zo,n oppasmoeder)heb nog wel aan je gedacht hoor in de vakantie, we zijn ook naar Dierenpark Wissel geweest. Ondanks de weersvoorspellingen hadden we best wel mooi weer, dat viel toch alles mee, zo zie je maar weer......

Groetjes, Jeannet

Johanna zei

Schattig Annemieke je kleinkinderen boffen met zo`n lieve oma.