Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

donderdag 18 maart 2010

VOORJAARSKAARTEN....


OP DE ROMMELMARKT KOCHT EEN POOSJE GELEDEN EEN HELE STAPEL TIJDSCHRIFTJES B Ó Ó Ó R D E V O L........ EEN BLAD WAT UITGAAT VAN PIPOOS...... MET DAARIN ALLERLEI TIPS EN VOORBEELDEN VAN DIVERSE HOBBIES..... IN HET MIDDEN VAN DIT LENTEBLAD ZAT EEN MOOI VEL OM KAARTEN MEE TE MAKEN... DAT HEB IK GISTERAVOND ZITTEN DOEN.... VROLIJKE VOORJAARSKAARTEN ZIJN HET GEWORDEN......

4 opmerkingen:

Roos zei

Evenveel lente op je kaarten als buiten, je kon ze op geen betere dag op je blog plaatsen!

Daniëlle zei

Ook al zo leuk om te doen. Ik wacht nog steeds op de dag dat je een winkel vindt met zakken tijd, dan kom ik wiedeweerga naar je toe!! Mooie avond, groeten, Daniëlle

Miriam zei

O die boeken van Pipoos zijn leuk! En je hebt erg leuke kaartjes gemaakt, past helemaal bij het weer van vandaag.

Groetjes
Miriam

Johanna zei

Erg leuk dat je je ook zo kan vermaken met dingen die bijna niks hoeven te kosten.