Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

vrijdag 5 maart 2010

LEEP, de paashaas


Voor het Hoeksche Waard Magazine mocht ik een bijdrage leveren..... een leuke knutsel voor Pasen....
Dus is Annemieke aan het werk gegaan en hier zien we een aangeklede Paashaas, LEEP, genaamd....
Hij is gemaakt van een fles afwasmiddel, Dubro, voor de leuke vorm... en twee gele huishoudwerkdoekjes.... kraaltjes en lint....Het is eigenlijk een consuminder idee, zodat een ieder iets leuks kan maken, zonder dat het veel kost ........

4 opmerkingen:

Unknown zei

Dag Annemieke,
Jij trots, ik trots en dankbaar voor jullie bijdragen. We hebben al veel reacties gekregen, want het was de eerste keer dat we zoiets deden. Maar blijkbaar slaat het bij veel dames aan om daadwerkelijk iets te maken.
Nogmaals dank je wel!
Fijn weekend en Lieve groet,
Marja

Madammeke Ongeduld zei

van een fles afwasmiddel een haas maken je moet er maar opkomen

lut zei

Wat fijn dat je deze mooie paashaas mocht maken voor een magazine! En zo te zien betaalbaar voor iedereen. Heel erg mooi!!
Fijn weekend!

Johanna zei

Wat een leuk idee Annemieke, en leuk om zo in een blad te staan.