Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

vrijdag 29 mei 2009

bloemstukje

De rodondendrons in onze tuin staan in volle bloei.Prachtige bloemen en kleuren aan deze altijdgroene bladeren sierstruik.Ook de bonte Hebe en de Laurierkers tonen hun frisse kleuren. Hier probeer ik te laten zien hoe mooi het allemaal is en de poes,die eigenlijk een klein theepotje is,houdt getrouw de wacht.

Voor op de tafel heb ik een stukje gemaakt.In een grote ronde glazen schaal alles zo geschikt dat dit het resultaat geworden is.


Iedereen hartelijk bedankt voor het lezen en bekijken van mijn blog

Met de Hartelijke Groetjes van Crea Annemieke

5 opmerkingen:

Jorina zei

Hoi mam,

Wat een mooi bloemstukje heb je weer gemaakt.
Prachtig die mooie kleuren lekker fris,ziet er leuk uit.

Fijne dag en werkse
Groetjes Jorina

GRANNY'S HOUSE zei

Wat ziet het er weer gezellig uit bij jou.

Groetjes
Ines

Karin zei

Hallo Annemieke,
Prachtig die bloemen zeg!!
Leuk dat je een kijkje op mijn weblog hebt genomen.
Morgen ben ik op de fair te vinden. Fijn weer eens een dagje in mijn geboortestreek!!
Groetjes en als jij ook gaat: veel plezier!!
Karin

Anoniem zei

Gm Annemieke,

Wat is het toch weer mooi weer, en de planten in u tuin hebben ook al van die mooie kleuren.
Leuk bloemstuk heeft u gemaakt, zal wel mooi en fris staan in huis.
Oja gaat het varen door maandag?

Groetjes Van ons allemaal.

quilting Jeannet zei

Mooi Annemieke, je kan er wel mee op de fair gaan staan....zien we je morgen nog ? het belooft een mooie dag te worden, heerlijk vooruizicht, wij hebben vannavond met zijn vieren een klein "pinksterfeestje "zomaar, in het tuinhuis, met oma erbij, ideetje van Jorrit.

groetjes, Jeannet