Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

woensdag 20 mei 2009

een nieuwe rok

Een nieuwe rok genaaid,niet dat ik zonder zit, maar leuk om te doen.Ik had pas een mooi lapje ,open gewerkte stof, op de kop getikt.Daar kan mooi een rokje uit dat gevoerd moet worden.Ik heb het versierd met viltbloemen die er met een knoopjes-steek op vast zijn gezet.Het labeltje zit aan de tailleband vastgemaakt met kleine viltbloemetjes.Het staat heel aardig.!!
Zo is er deze week al weer heel wat gehandwerkt bij Annemieke.
Allemaal de hartelijke groetjes van Crea Annemieke

7 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Mooie rok Annemieke, knap hoor zelf kleding maken, ik deed het vroeger ook, maar toen was ik een stuk slanker ;-)

Groetjes
Ines

Gerda Hartman zei

Heerlijk hé, je eigen kleding maken.

ingrid zei

Feestelijke rok !
Fijne dag , Ingrid.

Crea Annemieke zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
atelierlemlem zei

Wat een leuke rok! Ik ben ook dol op rokken,heb geenééns broeken) al maak ik zelf eigenlijk weinig meer, sinds ik de tweedehands winkel ontdekt heb. Vanmorgen heb ik er toevallig nog vier gekocht (samen 8 euro..). Waar heb je dat labeltje laten maken, ziet er superleuk uit!!

Anoniem zei

wat een leuk idee
bloemen erop geborduurd
het geeft altijd voldoening als je zelf iets gemaakt heb zeker als het leuk staat

groetjes Maartjetessnes

quilting Jeannet zei

Hoi Annemieke,
Wat een leuk idee weer voor je rok, die zal weer mooi worden. Annemieke, zullen we volgende week woensdagmorgen samen naar de quilttenstoonstelling in de dorpskerk in Oostvoorne gaan ? daar hangen quilts van een Rozenburgse groep met als thema "vrijheid" en het schijnt erg mooi te zijn eb ik gehoord.
Zaterdag ga ik naar de streekmarkt bij de klossterkerk in Brielle aan de Rik.

groetjes, Jeannet