Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

maandag 25 mei 2009

breirol

Ik heb weer 4 patroontjes voor de breirol gemaakt.Er zitten moeilijke patroontjes tussen,dat je denkt, pffffff.....Maar door goed te lezen ,soms weer eens wat uithalen, lukt het me toch altijd.Mijn rol heeft een lengte van 1.10 m en 13 patroontjes. Aan het begin van de nieuwe werkweek wil ik iedereen hartelijk groeten en veel creativiteit toewensen,Crea Annemieke

4 opmerkingen:

Ingrid. zei

Toch een leuke manier om verschillende steken onder de knie te krijgen !
Ook jij een fijne , zonnige dag , groetjes Ingrid.

GRANNY'S HOUSE zei

Hij is mooi aan het worden en dat uithalen ken ik, moet bij mij ook nog al eens gebeuren ;-)

Groetjes
Ines

quilting Jeannet zei

Mooie kleur Annemieke, je had toch eerst een witte ? of is dit de tweede al ? Gaan we nog naar de quilttentoonstelling woensdagmorgen ?

groetje, Jeannet

Marijke patchymary.web-log.nl zei

Leuk je breirol! Hoe kom je aan de patroontjes daarvoor? Marijke.