Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

vrijdag 22 mei 2009

zwembad

Gisteren hebben we het zwembad weer neergezet op het terras in de tuin.Al met al een heel werk.Netjes afgezet met rietenmatten, hekje erbij.Dit voor de kleine kinderen die geregeld bij Annemieke komen.Om de rand heb ik allemaal bloempotten en bakken gezet.Lekkere relax-stoel erbij.Nu maar hopen op prachtig zwemweer. Mag ik iedereen een fijne zonnige dag toewensen met de hartelijke groetjes van Annemieke

8 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Lijkt me heerlijk zo'n zwembad in je eigen tuin. Ik hoop dat je er veel plezier van zult hebben deze zomer. Het ziet er gezellig uit.

Marjan zei

Hoi Annemieke,

Wat leuk dat je kan zwemmen in je eigen tuin.Het water zal nog wel lekker koud zijn.

Doei Marjan

Ingrid. zei

Dat ziet er een stuk beter uit als dat blauwe gevaarte waar wij de hele zomer tegenaan kijken ; goede oplossing !
Fijn weekeinde , groetjes Ingrid.

Monique zei

Wat heb je dat lekker creatief opgelost! Ziet er heerlijk uitnodigend uit, maar toch is het geen object wat de tuin verstoord.

Hoop dat jullie er veel plezier van kunnen beleven!

quilting Jeannet zei

Dat met die rietmatten vind ik een hele goeie oplossing Annemieke, dan zou ik er ook wel één willen, want zo,n blauw geval in de tuin, Brrrrr, daar wil ik niet tegenaan kijken, maar dit is super !!

groetjes, Jeannet

atelierlemlem zei

Dat ziet er erg uitnogigend uit hoor! Ik snap dat er heel veel kinderen bij jullie komen zwemmen..heerlijk! Het idee om het zwembad af te zetten met een hekje en rietmatten is ook heel leuk, veilig en mooi. Nu nog een lekker warme zomer..of liggen jullie al in het water? (brr..)

Caroline zei

Toen wij gisteren zo in de tuin zaten, dachten we nog...........een zwembadje zou wel fijn zijn:-)) Maar we hebben er geen ruimte voor, want we hebben een "postzegeltuintje" Maar bij jou ziet het er super uit! Ik ben heel erg blij hoor met het "opostzegeltje"

Jorina zei

Hoi mam,

Nou ik zie het alweer dat word weer lekker zwemmen ik zal het nog maar niet aan Sophie laten zien want die wil er gelijk in.
Ze hebt het er heel de tijd over.

XXX Jorina