Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

donderdag 28 mei 2009

Quilt-tentoonstelling

Gisteren ben ik met kennis Jeannet,ook een blogger, naar een quilt-tentoonstelling geweest bij ons in het dorp.In de oude Hervormde Kerk wordt deze gehouden.Een prachtige entourage natuurlijk.Het thema van veel quilts is vrijheid.Elke quiltmaakster had een aantal lapjes gekregen die verwerkt moesten worden in de Vrijheidsquilt..Een ieder op haar eigen wijze dat maakt het zo divers.Ook waren er Droomdekentjes gemaakt,zo mooi,echte knuffeldekentjes voor de zieke kinderen. Links onder in de collage-foto zien jullie een Quilt gemaakt van stropdassen.Dat is even een idee.Dus misschien wordt het wel stropdassen sparen en kunnen we daar iets moois van gaan maken.
Nog een prachtig plaatje is het monumentale orgel in deze kerk.Een geweldige kast met een bijzondere mooie klank.
Mag ik iedereen een goede dag toewensen,Crea Annemieke

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie collage heb je er van gemaakt, Annemieke!

Het kan soms een wereld van verschil zijn, hoe of je een foto bewerkt en plaatst!!Maar deze is je geweldig goed gelukt.

Jij houd, net als ik ook van kleur,dat zie ik wel!!

Fijn weekend alvast.

Groetjes Thea

lut zei

Heel mooie tentoonstelling in een prachtig kader, Annemieke.
De quilt met stropdassen vind ik origineel. Jij ook een fijne dag.

quilting Jeannet zei

Mooi Annemieke, je ziet dat het mij ook is gelukt met de rasterpatieering, dat ziet er toch beter uit.

groetjes, Jeannet

Ingrid. zei

Grappig die stropdassen ; je moet er maar op komen... Volgens mij hebben Jeannet en jij je ogen uit gekeken !
Fijne dag , groetjes Ingrid.

Monique zei

Jammer dat ik het gemist heb, had ook wel een kijkje willen nemen. Als je nog eens zo iets leuks in de buurt hebt, wil je dan op voorhand een seintje geven? Kan ik ook een kijkje nemen ;-) Alvast bedankt!

Je collage ziet ertrouwens weer beeldig uit. Je kunt het allemaal zo lekker weer geven!

Gerda Hartman zei

Ziet er heel mooi uit Annemieke.