Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

woensdag 7 juli 2010

consuminder-freubels.....

In de vakantie heb ik van allerlei afvalmateriaal freubeldingetjes gemaakt.
Een doosje van de macaronimix heb ik beplakt met knipsels uit het blad NATUURBEHOUD, die op de oud papierstapel lag. Het is een grappig doosje geworden om kaarten in te doen.Die heb ik gemaakt van theezakjes en het wat versierd met haaksels. Een klein consuminder ideetje!
Het bierflesje van manlief kreeg een mooi jurkje om, gehaakt van vasten en van zo'n mooi bolletje wol van allemaal kleurtjes. Dat is het vaasje geworden voor in de vakantie met bloemetjes erin, geplukt langs de kant van de weg.. Op een marktje kocht ik nog een paar bolletjes sokkenwol, ook van allerlei kleurtjes en daar heb ik een paddestoeltje van gehaakt, door om een leeg rolletje te haken.Bij die paddestoel hoort een klein kaboutertje, opgevuld met snippers keukenrol en het baardje is van watten wat uit een medicijnendoosje kwam.Ik had er gewoon plezier in om van weinig materiaal toch iets leuks te maken.Je wordt zo steeds vindingrijker......


1 opmerking:

Johanna zei

Ik denk dat als je niks hebt, je het meeste leert. Thuis hadden we vroeger ook niks en wat word je dan creatief want je bent altijd op zoek naar iets om er nog wat van te maken. En het lukt meestal ook nog, dat zie ik nu ook weer bij jou. Leuk hoor die maaksels, knap gedaan.