Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

dinsdag 6 juli 2010

kijk eens mee over de grens....

Wat hebben we genoten van onze vakantie.Hier is ons huisje te zien.Heel schattig gelegen tegen een berg. Met een prachtig uitzicht over de Alpen....Het huisje heeft luiken naast de ramen, die lekker dicht kunnen bij wintersweer.Het is ook een echt wintersportgebied....in de kamer zit zo'n echte Oostenrijkse houten- hoekbank- eethoek.
Vanaf ons park was het 70 km rijden naar Tjechië.Dat hebben we dan ook gedaan.Het regende die dag wel, dat was jammer.We zijn naar Cesky Krumlov gegaan, een mooie cultuurstad 30 km vanaf de Tjechische grens.Hele grappige winkeltjes, die meestal bemand zijn met Japanse en Chinese mannen en vrouwen.Prachtige tassen zijn er te koop.
Ze hebben in Tjechië geen euro's, dat was dus omrekenen, nou dan weet je het wel!!!

Entree bij een antiek zaakje......


Manlief kon er zelfs een Telegraaf kopen, slechts 4 euro!!!



Ron zette mij op de foto in een burcht die wij bezochten midden in de stad.Op de achtergrond is de stad te zien.




Ik zit nu in de tuin met een stapel foto's voor mijn neus en ga er een mooi fotoboek van proberen te maken.Geheel naar eigen inzicht en materiaal. Als het klaar is zal ik het laten zien , dat wordt dus veel plak en knipwerk, maar dat is met dit weer geen vervelend werkje.Ik geniet weer van mijn eigen huis en tuin. De was hangt buiten en vanmiddag neem ik een frisse duik in mijn zwembad.












4 opmerkingen:

Aritha Vermeulen zei

Mooie foto's. Vooral die van jou op de burcht.

Nonnelien zei

Wat een moooie reclame voor Tsjechie en het is echt zo mooi als je verteld wij komen al 15 jaar in dat schitterende land.
leuk dat je daar zo`n fijne dag hebt gehad.
Groetjes Eugenie

Johanna zei

Mooi hoor zo'n huisje in de bergen met een prachtig uitzicht. De andere foto's zijn ook de moeite waard, wat een mooie gebouwen. Jij zou daar helemaal passen.
Maar thuis komen is altijd het allermooist, heb je lekker je eigen dingen bij de hand en lekker weer in je eigen bed slapen. Zwem lekker vanmiddag, is is een koude n.o wind. In de luwte is het wel lekker. Prettige dag verder en mooi dat ik even mee mocht kijken hoe jou vakantie eruit zag.

Willy zei

Hoi Annemieke, ik zie dat je een fijne vakantie hebt gehad. Mooie foto's. Blog ze weer.
Groetjes