Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

dinsdag 20 juli 2010

LEUK HAAKWERKJE....

AAN DE RAND VAN HET ZWEMBAD ZIT IK TE HAKEN.....
WAT HET GAAT WORDEN , GEEN FLAUW IDEE....
VAN EEN ZAK MET ALLEMAAL RESTJES WOL BEN IK GRANNY SQUARES AAN HET HAKEN... LEUK WERKJE OM TE DOEN. HET SPREEKWOORD ZEGT; EEN VROUWENHAND EN EEN PAARDENTAND MOGEN NOOIT STILSTAAN, VANDAAR.....
ALLEMAAL DE GROETJES VAN CREA ANNEMIEKE

5 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Heerlijke ontspannen bezigheid. Ben ook weer helemaal in de ban van de haaknaald.

Johanna zei

Dat is ook weer helemaal in. Ik hou me daar nooit aan of iets nou in of uit is. Pas het wat aan en het kan altijd.
Al het oude komt toch eens weer, in een moderner jasje maar de techniek blijft hetzelfde. Erg gezellig om te doen.
Ik brei het laatste stukje van man's sok nog even dan kan hij voor de winter wel weer vooruit.

Miriam zei

Leuk, granny's haken. Je zou er een sjaal of een omslagdoek van kunnen maken.

Groetjes
Miriam

Roos zei

Ik geloof dat jij ook nooit stil zit he Annemieke...maar wat is er nou leuker dan met je handwerkje te genieten?

lut zei

Een heel leuk werkje voor deze warme dagen! Je zou zo mee kunnen doen met het intuïtief haken van Magda/aurora