Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

woensdag 8 december 2010

32 jaar getrouwd.....

Vandaag is het 32 jaar geleden dat wij trouwden.Een prachtige dag, om nooit te vergeten. En bij zo'n dag horen cadeaus...Eén daarvan was onze huwelijksbijbel.....een waardevol geschenk voor heel het leven.....Door de jaren heen is de omslag slecht geworden.Gisteren heb ik een bijbelhoes van tafelzeil gemaakt. Het idee las ik pas in een krant....Praktisch en mooi vind ik....


10 opmerkingen:

Johanna zei

Annemieke, allereerst van harte gefeliciteerd met deze mijlpijl. En wat de bijbel betreft, die past precies bij jou en ik hoop dat je er zo nog heel lang in kan lezen.
Een fijne dag met je lief en misschien met nog meer familie.

DEKAKADO zei

Van Harte gefeliciteerd.
Een mooie Bijbelhoes, met een nog waardevollere inhoud.
Groetjes, Marleen.

quilting Jeannet zei

Jeetje Annemieke, van harte gefeliciteerd joh en nog vele gezellige jaren met je Ron! Was het op je trouwdag ook zo,n koude witte wereld?

hartelijke groetjes, Jeannet

Daniëlle zei

Van harte gelukgewenst met deze bijzondere dag!! Zie ik het goed, was de vorige omslag gehaakt?? Is ook een hele toer geweest om te maken, nou ja, meer dan 1 toer natuurlijk hihi! Dat je nog maar lang mag genieten van de nieuwe hoes. Mooie avond, liefs, Daniëlle

Riny zei

Gefeliciteerd met jullie trouwdag.
Wij hopen a.s dinsdag 31 jaar getrouwd te zijn. Er zijn nogal wat mensen in december getrouwd als je dat zo hoort he?
Ik hoop dat jullie een fijne dag gehad hebben. Wat een mooie omslag heb je gemaakt. Ik las het ook in het RD. Mooi motief van het tafelzeil.
groetjes van Riny

Danielle zei

Gefeliciteerd met jullie trouwdag!
Wat gaat de tijd dan hard he?
Mooi geworden zo die hoes voor de bijbel. Goed teken toch dat de kaft versleten was!
groetje Danielle

Anoniem zei

Hoi Annemieke,

Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag!
Doe er nog maar een keer zoveel jaartjes bij!!

Was het toen ook zo koud?

Ik vind de omslag mooi, super handig ook!

Fijn weekend alvast.

Groetjes Thea

mvandersmient@gmail.com zei

hallo annemieke
van harte gefeliciteerd met
jullie trouwdag ik wens jullie met
je kinderen en kleinkinderen nog
vele gezonde jaren toe.
mooi hoor die bijbelhoes
dat zal wel sterk zijn in het gebruik.
groetjes maartje.

Ada zei

Alsnog hartelijk gefeliciteerd. En wat een prachtige hoes. Dat idee zal ik proberen te onthouden.
En beter een versleten Bijbel dan een ongelezen exemplaar.
Groeten,
Ada uit Engeland

blogje zei

Nog gefeliciteerd Annemieke! Wij hebben er al 39 jaar opzitten, dus volgend jaar groot feest met de steeds uitdijende familie!