Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

maandag 27 december 2010

wandelen in de duinen.....

Wat waren het mooie kerstdagen in 2010....
Een witte kerst met volop zon....
Na de morgenkerkdienst, waarin we luisterden naar het Kerstevangelie,
trokken we met onze kinderen de duinen in en hebben gewandeld....
Zelfs nog op het ijs gestaan.....
Sophie mocht achter de auto op de slee, wel langzaam want dat is best een beetje eng....met elkaar nog een eenvoudige warme maaltijd gegeten.Heerlijke rollade met frites, gaat er altijd in...
Nu is het huis weer opgeruimd en zit ik achter de naaimachine.....
Twee kadootjes te maken voor mijn oppaskids.....als het klaar is laat ik het zien..
Fijne dag allemaal en de hartelijke groetjes ,




3 opmerkingen:

Johanna zei

Ja wat waren het heerlijke kerstdagen wat betreft het weer. Hier hebben we ook heerlijk genoten van de zon en de sneeuw.
Fijn dat we dat nog kunnen doen.

Anoniem zei

Dus jullie wonen lekker bij de duinen! Lijkt me idd prachtig om met het weer van de kerstdagen daar te wandelen. Leuke foto heb je gemaakt.
Nog een prettige dag toegewenst.
groetjes Danielle

Aritha Vermeulen zei

Wat een mooie foto's!