Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

zaterdag 11 december 2010

bedankje......

Ik wil een ieder bedanken voor de lieve reacties op onze 32 ste huwelijksdag.Het is voor ons toch een dag van terugkijken. En we mogen nog samen zijn met onze kinderen en kleinkinderen.Een voorrecht!!! Mijn man verraste me met een boeketje bloemen. Naar gewoonte gaan we samen weg en dat is al jaren een daagje naar de Makro.... lekker koffiedrinken met een gebakje, tussen de middag een warm menuutje en ik mag altijd iets moois voor me zelf uitzoeken. Het is niets bijzonders en toch genieten we er altijd samen van....
Een hartelijke groet van Crea Annemieke en een goede zondag ....


6 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Annemieke, ik vind het wel heel bijzonder, ik ben a.s. dinsdag 20 jaar getrouwd, maar ik geloof niet dat J er erg in heeft laat staan dat we in de makro belanden of dat ik een bloemetje krijg........

groetjes, Fijne zondag! Jeannet

DEKAKADO zei

Heerlijk om je belevenissen te lezen.
Tevredenheid is ook een groot geluk.
Geniet ze.
Groetjes, marleen.

Johanna zei

Mooi boeket Annemieke, leuk om er zo een leuke dag van te maken. Manlief hier kan ook verrassend uit de hoek komen, soms, dus niet altijd, maar dan is het ook echt een verrassing. Fijn weekend.

Unknown zei

Dag Annemieke,
Nog van harte gefeliciteerd! je mag gerust zeggen een unicum, want wanneer ik om me heen kijk zijn er maar al teveel die het na een paar jaar al gezien hebben. Wij hebben, heel ondeugend de dag voorafgaan aan de langste nacht gekozen om te trouwen. Dit jaar ook al weer 39 jaar. Wanneer je het goed hebt samen, vliegen die jaren voorbij, toch?!
Fijne avond nog en lieve groet, Marja

Unknown zei

Van Harte nog.
Je hebt zo te lezen een fijne dag gehad.
Het boeket is prachtig geniet ervan.
Groetjes en een fijne zondag Brigitte

Unknown zei

Alsnog van harte proficiat! Wat een prachtig boeket heb je gekregen. En je hebt weer een heerlijke dag om op terug te kijken,super!