Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

vrijdag 24 december 2010

VREDE OP AARDE

WE STAAN AAN DE VOORAVOND VAN HET KERSTFEEST...

ALLE DINGEN ZIJN KLAAR, EN DAT ER RUST GEVONDEN MAG WORDEN....

DE WERELD BLOED UIT DUIZEND WONDEN......

EN TOCH WORDT ER GEZONGEN VREDE OP AARDE...

DAT KAN ALLEEN DOOR DE GEBOORTE VAN DE HEERE JEZUS , DIE WE MET KERSTFEEST GEDENKEN....

DE NEDERIGE GEBOORTE VAN HET KINDJE JEZUS IN EEN ARME STAL...

NOOIT IS ER IN DE TIJD EEN KONINGSKIND GEBOREN IN ZULKE ARMELIJKE OMSTANDIGHEDEN. ZET HET ONS AAN HET DENKEN?

EEN IEDER GOEDE DAGEN TOEGEWENST.... A N N E M I E K E

5 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Je zegt het heel mooi Annemieke, de wereld bloed uit duizend wonden, zal het ooit anders worden in de toekomst, en is het ooit anders geweest.......Misschien kunnen we allemaal proberen om in onze eigen kleine omgeving iets vertroostends en warms te geven aan de ander, dat zou al zoveel verschil maken,jij doet het in elk geval, we vonden het erg gezellig dat je er was vanmiddag. Hele fijne dagen met diegenen die je lief zijn en alle goeds voor het komende jaar.

Johanna zei

Inderdaad heb je dat mooi verwoordt, al die ruzie's en oorlog moet dat nog, maar het zal altijd wel zo blijven.
Als we maar gewoon ons best doen, scheelt alweer een hoop, en dat doen we he. Voor jou Annemieke maar ook voor je man fijne kerstdagen.

Willy zei

Mooi beschreven Annemieke, om over na te denken.
Fijne kerstdagen.

Unknown zei

Inderdaad om over na te denken.
Fijne Feestdagen en geniet ervan.
Groetjes Brigitte

GRANNY'S HOUSE zei

Mooie woorden Annemieke en zo waar.
Jij ook fijne dagen!

Groetjes
Ines