Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

zaterdag 4 december 2010

in de winter doe ik.....

Wat heeft het bij ons gisteren en vandaag gesneeuwd, bar gewoon!
Ik schat dat er 15 cm ligt. Vanmorgen zouden we onze oude moeder gaan bezoeken , drie kwartier rijden bij ons vandaan. Het werd zo erg met de sneeuw dat we al snel door hadden dit gaat zo niet, een heuse sneeuwstorm.Thuis gekomen kon de auto de oprijlaan niet op, dat was alleen maar slippen .....
Mijn gebreide wanten en sjaal komen deze dagen goed van pas, heerlijk warm en het staat echt grappig!! We eten ook steeds lekkere winterkost, gisteren zuurkool met worst, gekookt in mijn nostalgische pan . Vandaag heb ik bruinebonensoep gekookt. Om een uur of vier doe ik de buitenlamp aan , gemaakt van een lichtslang, staat heel gezellig.
Mag ik iedereen een goede zondag toewensen , met de vriendelijke groetjes



4 opmerkingen:

Danielle zei

't Is echt bar met de sneeuw. Hier sneeuwt het ook al de hele dag. De kinderen spelen lekker buiten, maar ik blijf liever binnen hoor.
Idd is het nu weer voor lekkere stampotten en wintersoepen. 't Heeft wel iets gezelligs zo'n winter.
Goede weekend toegewenst.
groetjes Danielle

Johanna zei

Hier heeft het ook de hele dag gesneeuwd. Wij hoefden er niet uit. Mooie wanten en lekker die winterse stampotten. Hier vanavond zuurkool. Lekker achter de breimachine bezig geweest.
Fijne avond en zondag.

Jenny zei

Jah zo gaat dat in de winter maar het is bar wat kan er in korte tijd veel bijkomen hé?
Wij hadden vanmorgen kinderfeestje en om 12 uur begon het te sneeuwen, snel even boodschapjes gedaan en toen binnen genieten!

Ook goede zondag, groetjes Jenny

Els zei

Hier in brabant was het gisteren ook bar en boos, ik moest op pad om de cliënten te helpen.Nu veranderd alles in een grote waterplas..
Heerlijke he die stamppotten zuurkool is mijn lievelings stamppot hmmmm:)