Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

dinsdag 14 december 2010

wie schrijft die blijft......

Vandaag tussen alle werkzaamheden door de kerstkaarten zitten schrijven...
Een gezellig werkje, want ik heb altijd zelfgemaakte en gekochte.En dat is even opletten geblazen.... voor de oppaskinderen en kleinkinderen maak ik ze zelf .Voor dierbaren die het waarderen ook een eigengemaakte kaart en de rest krijgt er één uit een doosje.....Alle geplande werkjes zijn klaar en nu ga ik de keuken in om een lekkere maaltijd klaar te maken.....
De lampjes en kaarsjes gaan aan, kijk maar op de foto.
Fijne avond en de groetjes .....


5 opmerkingen:

DEKAKADO zei

Het ziet er gezellig uit.
En als je op tijd begint, blijft het leuk.
Groetjes, Marleen.

Johanna zei

Wie schrijft die blijft zeiden we op het werk altijd als we de reisdeclaratie in vulden. De reiskosten waren n.l lang niet toereikend vooral als de benzine prijzen hoog waren.
Ik moet nog kaarten kopen, meende nog dat ik had liggen. Ziet er weer erg gezellig uit vooral de stelletje onder de lamp. Zangkoortje. Erg leuk. Fijne avond.

Danielle zei

En nu maar hopen dat de post niet teveel staakt! Hier nog geen 1 kerstkaart ontvangen. Dat was vorig jaar wel anders. Maar dat klusje is dus weer geklaard. Heerlijk toch.
Nog een fijne avond,
groetjes van Danielle

Jenny zei

Gezellig hoor zo te zien!
En ja die kerstkaarten...heb ze vandaag binnen gekregen.
Had een fotokaart laten maken van onze eigen achtertuin.

Maar...mijn adressenbestand wil niet meer openen op de computer.
Er wordt naar een oplossing gezochthopelijk duurt het niet te lang.

groetjes Jenny

GRANNY'S HOUSE zei

Ziet er weer gezellig uit, bij ons komt de post nog steeds.

Groetjes
Ines