Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

donderdag 2 december 2010

winter serviesje......

Met dit winterse weer heb ik mijn winterserviesje uit de kast gehaald....
Op de rommelmarkt gekocht voor een paar euro, 6 kop en schotels met gebaksbordjes......en daar hoort natuurlijk de één meter lange BANKETSTAAF bij die ik elk jaar koop......
En hier mijn nieuwe sneeuwpopje, naar eigen inzicht gehaakt .
Versierd met een klein sjaaltje en gekleurde knoopjes, met een zwarte muts op en pientere wiebeloogjes..... en natuurlijk op de foto gezet in de sneeuw.......
Hier ligt nu wel 5 cm sneeuw en het blijft maar sneeuwen......




3 opmerkingen:

Johanna zei

Bedankt voor je antwoord op mijn vraag. Ja jij weet het altijd gezellig te maken. Lief serviesje en lekker banketstaaf. Even in de oven maakt het nog lekkerder vind ik altijd.

DEKAKADO zei

Wat een schattig serviesje en de sneeuwpop is knap gemaakt.
Groetjes, Marleen.

Roos zei

Hallo Annemieke, hoe gaat het met jou?
Het is alweer even geleden dat ik een reactie geplaatst heb, maar ik heb een blog-pauze gehouden.
Wat heb je een leuke sneeuwpopjes gemaakt, en wat leuk dat ze ook echt in de sneeuw op de foto staan.
Annemieke ik wens je alvast een prettig weekend, en tot de volgende keer, groetjes Roos