Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

vrijdag 10 december 2010

het is "GENOEG"

Vorige week ben ik via Marktplaats in het bezit gekomen van leuke nuttige tijdschriften, GENOEG. Ik had pas op een blog gelezen van dit tijdschrift en daar wilde ik ook weleens meer van weten. Dan brengt MP uitkomst, 2 enveloppen met daarin 16 tijdschriften werden bezorgd en ik zit er met genoegen in te lezen. Het is een consuminder-tijdschrift met tips, verhalen, recepten en nog veel meer......


5 opmerkingen:

DEKAKADO zei

Minder hoeft inderdaad niet slechter te zijn.
Groetjes, marleen.

Johanna zei

Ja, dat is de opvolger van de vrekkenkrant. Ooit heb ik eens een gratis nummer aangevraagd, maar sommige dingen gingen wel erg ver zoals koffiezakjes drogen aan de lijn, en zo waren er nog wel meer. Het is al jaren geleden.
Maar op de rommelmarkt zie ik ze nooit want dan zou ik ze ook zeker meenemen. Veel leesplezier en een fijne avond.

quilting Jeannet zei

Ik heb er nog wel een paar voor je Annemieke, recente exemplaren, ben er lid van geweest, maar ja, maar ja......tis niet helemaal aan mij besteed.........ik ben te bourgondisch en ik sta te graag en te lang onder de douche ( en een warme wel te verstaan) fijn weekend!

groetjes, Jeannet

Anoniem zei

IK heb er ook nog nooit van gehoord!

Staan er leuke of handige tips in of zo??

Fijn weekend, groetjes Thea

GRANNY'S HOUSE zei

Ook ik heb er nooit van gehoord, maar ze lijken me wel handig, ik ben ook een redelijke consuminderaar (raar woord).
Nog gefeliciteerd met je 32jarig huwelijk, wij waren woensdag 43 jaar getrouwd :-D

Groetjes
Ines