Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

woensdag 1 december 2010

NOSTALGIE BIJ ANNEMIE....

WAT IS HET WINTER.....
ER WAAIT EEN IJSKOUDE WIND OM HET HUIS....
MAAR BINNEN IS ER OUDERWETSE GEZELLIGHEID BIJ ANNEMIEKE...
MIJN DIKKE WINTERTRUI AAN MET SCHAAPJES EROP, NIET ZELFGEBREID TROUWENS....WEL MIJN EIGENGEBREIDE FLEURIGE SOKKEN....
HET PETROLEUMSTEL, GEVULD MET LAMPENOLIE, STAAT ZACHTJES TE PRUTTELEN... EN OP DE RAMEN VAN HET SCHUURTJE STAAN DE IJSBLOEMEN......
EEN HARTELIJKE NOSTALGISCHE GROET VAN



6 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie nieuwe achtergrond! Nou wat een kou zeg, ik moest net even weg met de auto en de stukken ijspegel vlogen uit de bomen en de wind gierde zo hoog.. brrrr. Maar bij jou is het gezellig in huis! Fijne dag!

Lida zei

Hier branden zodra het donker wordt de olielampen en de kaarsjes, dikke trui en wel gebreide, maar niet eigen sokken, ja maak het jezelf maar behaaglijk, de winter duurt nog lang!! Groetjes
Lida

Cosy and Cute zei

Nou Annemieke, jij komt zo de winter wel door!!!! De knusse warmte straalt er van af. Ik ben een zomermens maar zelfs ik vind dit weer ook nog wel gezellig. Ik hoef vandaag gelukkig niet meer naar buiten dus ik kruip maar lekker achter mijn naaimachientje.
Lieve groet uit Brabant,
Karin

Unknown zei

Brrr, wat een kou! Heb trouwens net mijn wollen vest uitgedaan, was me te warm. Maar eigen gebreide sokken zijn nu onontbeerlijk. Ik had kaplaarsen aan toen ik boodschappen ging doen, en mijn voeten zijn nog steeds heerlijk warm. Ik hoop volgende week weer een stel sokken voor mijzelf op te zetten.
Hier wordt het ook al lekker knus, op dit moment staat een grote pan groentesoep te pruttelen,kaarsjes haal ik later vandaag weer tevoorschijn voor wat meer sfeer.

Hartelijke groet,
Anna Martijne

Els zei

Het ziet er heel gezellig uit bij jou, Annemieke. Blijf maar lekker binnen want het is echt ijs en ijskoud, warme groetjes van Els.

Johanna zei

Het ziet er weer gezellig uit, en die trui, prachtig.
Ik lees dat je lampolie in het peteroliestel hebt, waarom geen petroleum? of is dat om de geur te vermijden? Ik heb namelijk zo'n hekel aan die petroleumgeur, daarom heb ik de mijne weggedaan. Had er wel wat spijt van, maar er zijn nog voldoende op de markt.